poniedziałek, 10 czerwca 2013

Daft Punk i warszawskie metro


M.in. taki widok ujrzałem na początku czerwca w Warszawie na stacji Metro Centrum. Zachodziłem w głowę, o co w tym, do cholery, może chodzić, bo zaskoczenie owym widokiem utrzymywało się we mnie długo.

Internet szybko dał mi odpowiedź: to kampania reklamowa najnowszego albumu Daft Punk Random Access Memories. Kampania, co warte podkreślenia, jedyna taka na świecie, ponieważ jedynie w Polsce wydawnictwo reklamowane jest dodatkowo postaciami androidów, a nie samą okładką płyty.

Podejrzewam, że akcja ta nie przeszła bez echa, a mimo to nie miałem o niej bladego pojęcia. Niewiedza ma jednak to do siebie, że bywa sprawczynią ciekawych niespodzianek.

Co muszę przyznać - pomysł i wykonanie (na zdjęciu jest jedynie fragment całości, w sumie trochę głupio, że nie zrobiłem więcej fot) robią wrażenie. Swoją drogą miałem sporo szczęścia, bo kampania miała potrwać do końca maja, a ja załapałem się jeszcze na nią pierwszego dnia obecnego miesiąca. Dzięki!

0 komentarze:

Prześlij komentarz